ПЛАН роботи методичного кабінету з викладачами-початківцями на 2024-2025 навчальний  рік

 

ПЛАН

роботи методичного кабінету з викладачами-початківцями

на 2024-2025 навчальний  рік

 

№ з/п Зміст заняття Термін виконання Відповідальні
Перший рік навчання
1 Ознайомлення з навчальною програмою і складання робочої навчальної програми з дисципліни

Складання навчально-методичної карти заняття.

Вимоги до оформлення класних журналів.

Анкетування педагогів-початківців.

 

 

Вересень

 

Заст.з навч. роботи

Зав. метод. кабінету

2 Форми організації діяльності студентів.

Порядок формування навчально-методичного комплексу з навчальної дисципліни.

Складання конспекту та формування мети заняття.

Правила оформлення навчальної документації.

 

Жовтень

 

Заст. з вих. роботи

Зав. метод. кабінету

3 Організація освітньої діяльності викладача.

Проведення лекційного та узагальнюючого заняття.

Обговорення відвіданих занять.

 

Листопад

Заст.з навч. роботи

Зав. метод. кабінету

4 Ознайомлення з основами психологічної діяльності студентів у процесі навчання.

Особливості проведення лабораторних та практичних занять із спеціальних дисциплін в коледжі.

Аналіз відвіданих занять.

 

 

Грудень

 

Заст. з вих. роботи

Зав. метод. кабінетом

5 Заняття з дисциплін у системі особистісно-орієнтованого навчання

Складання методичних рекомендацій «Особистісно-орієнтовне виховання у родинному колі»

 

Січень

Заст. з вих. роботи

Викладачі наставники

6 Ознайомлення із видами та методами навчання.

Розробка методики проведення занять за різними методами навчання.

Консультації з питань організації робочого часу викладача.

Обговорення методичних напрацювань

 

 

Лютий

 

Зав. метод. кабінетом,

Викладачі наставники

7 Ознайомлення з інноваційними формами педагогічної діяльності викладача.

Конструювання моделі заняття з використанням інноваційних форм навчання.

Обговорення відвіданих занять.

 

Березень

Викладачі наставники

Зав. метод. кабінетом

 

8 Організація індивідуальної роботи із студентами – як засіб розвитку особистості майбутнього фахівця.

Обговорення способів та результатів індивідуальної роботи із студентами викладачами-початківцями.

Різне.

 

 

Квітень

 

Заст. з вих. роботи

Зав. метод. кабінетом

Слухачі ШВП

9 Ознайомлення з різними педагогічними ситуаціями.

Практичне заняття. Особливості вирішення педагогічних ситуацій.

Спільна справа «Формування словесного портрету сучасного педагога».

Травень Викладачі наставники

 

Слухачі ШВП

10 Диспут на тему: «Які риси потрібні мені для формування високопрофесійного педагога».

Підведення підсумків педагогічної діяльності викладачів-початківців за 2024-2025 навчальний рік.

Анкетування педагогів-початківців.

 

Червень

Зав. метод. кабінетом

Викладачі наставники

Слухачі ШВП

Другий рік навчання
1 Правила оформлення робочої документації.

Особливості проведення навчально-дослідної діяльності

 

Вересень

Зав. метод. кабінетом

Заст.з навч. роботи

 
2 Форми організації діяльності вихованців.

Складання конспекту та формування мети заняття, засідання предметного гуртка

Жовтень Заст. з вих. роботи

Зав. метод. кабінетом

 
3 Консультативний пункт з питань організації навчально-виховної роботи.

Відвідування та обговорення занять гуртка

 

Листопад

Заст.з навч. роботи

Зав. метод. кабінетом

 
4 Психологічні основи діяльності вихованців у процесі гурткової роботи.

Відвідування та аналіз занять гуртків

 

Грудень

Заст. з вих. роботи

Зав. метод. кабінетом

 
5 Заняття гуртка в системі особистісно- орієнтованого заняття.

Складання методичних рекомендацій «Особистісно-орієнтоване виховання у родинному колі»

 

Січень

 

Заст. з вих. роботи

Викладачі наставники

 
6 Використання педагогом інноваційних форм роботи на занятті

Конструювання моделі заняття гуртка з використанням інноваційних форм

 

Лютий

Зав. метод. кабінетом

Викладачі наставники

 
7 Сутність і види інтерактивних методів навчання.

Розробка, зміст, методика проведення заняття з інтерактивними методами навчання

 

Березень

Зав. метод. кабінетом

Викладачі наставники

 
8 Значення педагогічної майстерності і авторитету викладача в сучасному освітньому процесі.

Обмін досвідом керівників гуртка з даної теми.

 

Квітень

Заст. з вих. роботи

Слухачі ШВП

 
9 Формування і згуртування студентського колективу.

Спільна справа «Які риси потрібні мені для попередження конфлікту із студентами та колегами»

 

Травень

Викладачі наставники

Слухачі ШВП

 
10 Підведення підсумків роботи

Анкетування педагогів

Методичні посиденьки «Мій педагогічний кошик»

Червень Зав. метод. кабінетом

Слухачі ШВП

 
Третій рік навчання
1 Складання календарних планів вивчення передового педагогічного досвіду

Особливості проведення навчальних занять та оформлення документації на заочному відділенні

 

 

 

Вересень

 

Заст. з навч. роботи

Зав. метод. кабінетом

 
2 Форми організації діяльності вихованців

Складання плану формування мети заняття, проведення досліду

 

Жовтень Заст. з вих. роботи

Зав. метод. кабінетом

 
3 Види і особливості здійснення контролю знань студентів в рамках впровадження вимог Болонського процесу.

Відвідування занять та обговорення знань

 

 

Листопад

Заст. з навч. роботи

Зав. метод. кабінетом

 
4 Психологічні основи діяльності вихованців у процесі дослідницької роботи.

Відвідування та аналіз занять предметних гуртків

 

Грудень

Викладачі наставники

Зав. метод. кабінетом

 
5 Заняття гуртка у системі особистісно-орієнтованого навчання.

Ораторське мистецтво – запорука вдалої педагогічної роботи.

 

Січень

Заст. з вих. роботи

Викладачі наставники

 
6 Використання педагогом інноваційних форм роботи на занятті.

Конструювання моделі заняття гуртка з використанням інноваційних форм

 

 

Лютий

Зав. метод. кабінетом

Викладачі наставники

 
7 Сутність і види інтерактивних методів навчання.

Розробка, зміст, методика проведення заняття гуртка з інтерактивними методами навчання.

Обговорення результатів засідання гуртка.

Березень Зав. метод. кабінетом

Викладачі наставники

Слухачі ШВП

 
8 До компетентностей – через ціннісні орієнтири. – Обмін досвідом слухачів школи педагога-початківця з теми

 

 

Квітень

Заст. з вих. роботи

Слухачі ШВП

 
9 Практична конфлікторія. Особливості вирішення конфліктних ситуацій.

Спільна справа «Які риси потрібні мені для подолання конфлікту» (мозковий штурм)

 

 

Травень

Заст.з навч. роботи

Викладачі наставники

Слухачі ШВП

 
10 Підведення підсумків роботи.

Анкетування педагогів.

Методичні посиденьки “Мої педагогічні надбання”

 

 

Червень

Зав. метод. кабінетом

Слухачі ШВП

 

 

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Прокрутка до верху