Атестація педагогічних працівників коледжу
Кожен педагогічний працівник має подати до атестаційної комісії документи, що, на його думку, свідчать про педагогічну майстерність та/або професійні досягнення в паперовому або електронному вигляді.
В електронному вигляді документи можна надіслати до атестаційної комісії на електронну адресу at.metodtafk2023@ukr.net

Атестація педагогічних працівників коледжу

    Методична робота

    Методичний кабінет Петрівського аграрного коледжу є центром методичної роботи де зосереджуються інформаційні, навчально-методичні, нормативні матеріали, матеріали кращого досвіду педагогічних працівників, зразки плануючої та звітної документації, дидактичних, наочних матеріалів.

    Основними функціями методичного кабінету є:

    • створення умов для підготовки педагогічних працівників до навчальних занять і позааудиторних заходів;
    • проведення індивідуальних та колективних форм методичної роботи з педагогічними працівниками;
    • надання допомоги педагогічним працівникам і керівникам навчального закладу у роботі з самоосвіти, індивідуальній методичній роботі, експериментально-дослідницькій діяльності;
    • узагальнення, пропагування та поширення кращого педагогічного досвіду;
    • інформаційне забезпечення педагогічних працівників з проблем професійної освіти, педагогіки, психології, накопичення і систематизація методичної інформації.

    Основні завдання:
    - допомога керівникам і педагогам у підвищенні якості освітнього процесу в навчальному закладі;
    - організація використання у освітньому процесі передового педагогічного досвіду;
    -  організація та проведення заходів з підвищення педагогічної та методичної кваліфікації педагогічних працівників.
    Зміст діяльності:

    • організація семінарів з обміну педагогічним досвідом працівників навчального закладу;
    • організація лекцій на педагогічні і технологічні теми;
    • організація та проведення методичних виставок і конкурсів;
    • організація педагогічних практикумів, "Школи оволодіння методикою сучасного заняття", «Школа викладача - початківця»;
    • організація педагогічних читань, науково-практичних конференцій;
    • організація педагогічних консультацій для викладачів;
    • створення довідково-інформаційного фонду;
    • забезпечення педагогічних працівників науково-педагогічної інформацією;організація конференцій за підсумками методичної роботи в навчальному закладі;
    • організація зустрічей працівників навчального закладу з майстрами педагогічної праці та науковими працівниками.

    Система науково-методичної роботи навчального закладу покликана:


    • розвивати та оновлювати зміст навчання;
    • задовольняти інтереси педагогічного колективу у постійному підвищенні фахового рівня;
    • удосконалювати навчально-виховний процес;
    • впроваджувати інноваційні педагогічні та виробничі технології у навчальний процес.

    Методична робота в коледжі спрямована:

    • на сприяння удосконалення навчально-виховного процесу, програмно-методичного оновлення, запровадженню інноваційних форм і методів діяльності, підвищення майстерності педагогічних працівників;
    • залучення педагогів до творчої діяльності;
    • дослідно-експериментальної роботи;
    • формування нових підходів щодо організації методичної роботи.

    Форми роботи методичного кабінету:

    • Масові - конференції, семінари, педагогічні ради, анкетування;
    • Групові - відкриті заняття, виховні заходи, виїзд до інших навчальних закладів;
    • Індивідуальні - робота з молодими викладачами, кураторами-початківцями, співбесіди, консультації.