ПЛАН
роботи методичного кабінету з викладачами-початківцями
на 2024-2025 навчальний рік
№ з/п | Зміст заняття | Термін виконання | Відповідальні | ||||
Перший рік навчання | |||||||
1 | Ознайомлення з навчальною програмою і складання робочої навчальної програми з дисципліни
Складання навчально-методичної карти заняття. Вимоги до оформлення класних журналів. Анкетування педагогів-початківців. |
Вересень |
Заст.з навч. роботи Зав. метод. кабінету |
||||
2 | Форми організації діяльності студентів.
Порядок формування навчально-методичного комплексу з навчальної дисципліни. Складання конспекту та формування мети заняття. Правила оформлення навчальної документації. |
Жовтень |
Заст. з вих. роботи Зав. метод. кабінету |
||||
3 | Організація освітньої діяльності викладача.
Проведення лекційного та узагальнюючого заняття. Обговорення відвіданих занять. |
Листопад |
Заст.з навч. роботи
Зав. метод. кабінету |
||||
4 | Ознайомлення з основами психологічної діяльності студентів у процесі навчання.
Особливості проведення лабораторних та практичних занять із спеціальних дисциплін в коледжі. Аналіз відвіданих занять. |
Грудень |
Заст. з вих. роботи Зав. метод. кабінетом |
||||
5 | Заняття з дисциплін у системі особистісно-орієнтованого навчання
Складання методичних рекомендацій «Особистісно-орієнтовне виховання у родинному колі» |
Січень |
Заст. з вих. роботи
Викладачі наставники |
||||
6 | Ознайомлення із видами та методами навчання.
Розробка методики проведення занять за різними методами навчання. Консультації з питань організації робочого часу викладача. Обговорення методичних напрацювань |
Лютий |
Зав. метод. кабінетом, Викладачі наставники |
||||
7 | Ознайомлення з інноваційними формами педагогічної діяльності викладача.
Конструювання моделі заняття з використанням інноваційних форм навчання. Обговорення відвіданих занять. |
Березень |
Викладачі наставники
Зав. метод. кабінетом
|
||||
8 | Організація індивідуальної роботи із студентами – як засіб розвитку особистості майбутнього фахівця.
Обговорення способів та результатів індивідуальної роботи із студентами викладачами-початківцями. Різне. |
Квітень |
Заст. з вих. роботи Зав. метод. кабінетом Слухачі ШВП |
||||
9 | Ознайомлення з різними педагогічними ситуаціями.
Практичне заняття. Особливості вирішення педагогічних ситуацій. Спільна справа «Формування словесного портрету сучасного педагога». |
Травень | Викладачі наставники
Слухачі ШВП |
||||
10 | Диспут на тему: «Які риси потрібні мені для формування високопрофесійного педагога».
Підведення підсумків педагогічної діяльності викладачів-початківців за 2024-2025 навчальний рік. Анкетування педагогів-початківців. |
Червень |
Зав. метод. кабінетом
Викладачі наставники Слухачі ШВП |
||||
Другий рік навчання | |||||||
1 | Правила оформлення робочої документації.
Особливості проведення навчально-дослідної діяльності |
Вересень |
Зав. метод. кабінетом
Заст.з навч. роботи |
||||
2 | Форми організації діяльності вихованців.
Складання конспекту та формування мети заняття, засідання предметного гуртка |
Жовтень | Заст. з вих. роботи
Зав. метод. кабінетом |
||||
3 | Консультативний пункт з питань організації навчально-виховної роботи.
Відвідування та обговорення занять гуртка |
Листопад |
Заст.з навч. роботи
Зав. метод. кабінетом |
||||
4 | Психологічні основи діяльності вихованців у процесі гурткової роботи.
Відвідування та аналіз занять гуртків |
Грудень |
Заст. з вих. роботи
Зав. метод. кабінетом |
||||
5 | Заняття гуртка в системі особистісно- орієнтованого заняття.
Складання методичних рекомендацій «Особистісно-орієнтоване виховання у родинному колі» |
Січень |
Заст. з вих. роботи Викладачі наставники |
||||
6 | Використання педагогом інноваційних форм роботи на занятті
Конструювання моделі заняття гуртка з використанням інноваційних форм |
Лютий |
Зав. метод. кабінетом
Викладачі наставники |
||||
7 | Сутність і види інтерактивних методів навчання.
Розробка, зміст, методика проведення заняття з інтерактивними методами навчання |
Березень |
Зав. метод. кабінетом
Викладачі наставники |
||||
8 | Значення педагогічної майстерності і авторитету викладача в сучасному освітньому процесі.
Обмін досвідом керівників гуртка з даної теми. |
Квітень |
Заст. з вих. роботи
Слухачі ШВП |
||||
9 | Формування і згуртування студентського колективу.
Спільна справа «Які риси потрібні мені для попередження конфлікту із студентами та колегами» |
Травень |
Викладачі наставники
Слухачі ШВП |
||||
10 | Підведення підсумків роботи
Анкетування педагогів Методичні посиденьки «Мій педагогічний кошик» |
Червень | Зав. метод. кабінетом
Слухачі ШВП |
||||
Третій рік навчання | |||||||
1 | Складання календарних планів вивчення передового педагогічного досвіду
Особливості проведення навчальних занять та оформлення документації на заочному відділенні
|
Вересень |
Заст. з навч. роботи Зав. метод. кабінетом |
||||
2 | Форми організації діяльності вихованців
Складання плану формування мети заняття, проведення досліду
|
Жовтень | Заст. з вих. роботи
Зав. метод. кабінетом |
||||
3 | Види і особливості здійснення контролю знань студентів в рамках впровадження вимог Болонського процесу.
Відвідування занять та обговорення знань
|
Листопад |
Заст. з навч. роботи
Зав. метод. кабінетом |
||||
4 | Психологічні основи діяльності вихованців у процесі дослідницької роботи.
Відвідування та аналіз занять предметних гуртків |
Грудень |
Викладачі наставники
Зав. метод. кабінетом |
||||
5 | Заняття гуртка у системі особистісно-орієнтованого навчання.
Ораторське мистецтво – запорука вдалої педагогічної роботи. |
Січень |
Заст. з вих. роботи
Викладачі наставники |
||||
6 | Використання педагогом інноваційних форм роботи на занятті.
Конструювання моделі заняття гуртка з використанням інноваційних форм
|
Лютий |
Зав. метод. кабінетом
Викладачі наставники |
||||
7 | Сутність і види інтерактивних методів навчання.
Розробка, зміст, методика проведення заняття гуртка з інтерактивними методами навчання. Обговорення результатів засідання гуртка. |
Березень | Зав. метод. кабінетом
Викладачі наставники Слухачі ШВП |
||||
8 | До компетентностей – через ціннісні орієнтири. – Обмін досвідом слухачів школи педагога-початківця з теми
|
Квітень |
Заст. з вих. роботи
Слухачі ШВП |
||||
9 | Практична конфлікторія. Особливості вирішення конфліктних ситуацій.
Спільна справа «Які риси потрібні мені для подолання конфлікту» (мозковий штурм)
|
Травень |
Заст.з навч. роботи
Викладачі наставники Слухачі ШВП |
||||
10 | Підведення підсумків роботи.
Анкетування педагогів. Методичні посиденьки “Мої педагогічні надбання”
|
Червень |
Зав. метод. кабінетом
Слухачі ШВП |
||||